Friday, January 9, 2009

ROKKO - Ciwoniuk Barbara

ROKKO - Ciwoniuk Barbara
Czego można spodziewać się po zrównoważonym, poważnym nastolatku, gdy raptem zawali mu się cały, poukładany dotąd świat?



Kiedy niespodziewanie dowie się, że jego sławny ojciec ma zamiar wkrótce się ożenić...?



Gdy znienawidzona, stara gosposia nagle odejdzie, a jej miejsce zajmie interesująca studentka...?



Kiedy w jego klasie zjawią się: najpierw pewien życiowy outsider; czarna owca szkoły, a zaraz po nim dziewczyna, w której nie sposób się nie zakochać...?



Kiedy wszystko będzie wskazywało na to, że najbliżsi przyjaciele zawiodą...?



Gdy zupełnie przypadkowo pozna starannie ukrywaną przez lata rodzinną tajemnicę, a konflikt z nielubianą nauczycielką nabrzmi i będzie już nie do opanowania...?



Czy naprawdę nie pozostanie mu już nic, tylko... chwycić za granat?




ROKKO - Ciwoniuk Barbara



-
Blender - oficjalny przewodnik do gier - Roosendaal Ton, Wartmann Carsten Blender stanowi szybkie narzędzie grafiki trójwymiarowej o szerokich możliwościach. Jest to pierwszy pakiet 3-D, który integruje narzędzia do tworzenia i edycji gier z tworzeniem trójwymiarowych animacji. W tej książce znajduje się wprowadzenie krok po kroku przeznaczone dla osób nieznających zagadnień 3-D (lub Blendera), pozwalające im opanować tworzenie modeli i wzbogacanie ich o elementy ruchu, a następnie przekształcić pracę w prostą grę. Doświadczeni artyści trzech wymiarów znajdą tu dema bardziej skomplikowanych gier, podręcznik animacji znaków oraz rozdziały dla zaawansowanych.
Książka powstała w firmie Not a Number, która przekształciła Blender w produkt komercyjny. Blender nadal jest produktem Open Source dostępnym bezpłatnie, jako produkt zespołu Tona Roosendaala. Carsten Wartman jest projektantem 3-D, który napisał już dwie książki na temat tego programu. Razem zredagowali tę książkę.
Płyta CD dołączona do książki zawiera 10 przykładowych gier, w które można grać i które można poddać edycji. Jest tu także Blender Creator V2.24 dla Windows (98/2000/ME/XP). Dla Linuksa (i386) oraz dla IRIX (6.5). Uruchomienie kreatora wymaga procesora 450 MHz, 64 MB pamięci oraz karty 3D (Nvidia, Matrox, ATI, 3Dlabs).

Blender - oficjalny przewodnik do gier - Roosendaal Ton, Wartmann Carsten