Czego można spodziewać się po zrównoważonym, poważnym nastolatku, gdy raptem zawali mu się cały, poukładany dotąd świat?
Kiedy niespodziewanie dowie się, że jego sławny ojciec ma zamiar wkrótce się ożenić...?
Gdy znienawidzona, stara gosposia nagle odejdzie, a jej miejsce zajmie interesująca studentka...?
Kiedy w jego klasie zjawią się: najpierw pewien życiowy outsider; czarna owca szkoły, a zaraz po nim dziewczyna, w której nie sposób się nie zakochać...?
Kiedy wszystko będzie wskazywało na to, że najbliżsi przyjaciele zawiodą...?
Gdy zupełnie przypadkowo pozna starannie ukrywaną przez lata rodzinną tajemnicę, a konflikt z nielubianą nauczycielką nabrzmi i będzie już nie do opanowania...?
Czy naprawdę nie pozostanie mu już nic, tylko... chwycić za granat?
-
Książka powstała w firmie Not a Number, która przekształciła Blender w produkt komercyjny. Blender nadal jest produktem Open Source dostępnym bezpłatnie, jako produkt zespołu Tona Roosendaala. Carsten Wartman jest projektantem 3-D, który napisał już dwie książki na temat tego programu. Razem zredagowali tę książkę.
Płyta CD dołączona do książki zawiera 10 przykładowych gier, w które można grać i które można poddać edycji. Jest tu także Blender Creator V2.24 dla Windows (98/2000/ME/XP). Dla Linuksa (i386) oraz dla IRIX (6.5). Uruchomienie kreatora wymaga procesora 450 MHz, 64 MB pamięci oraz karty 3D (Nvidia, Matrox, ATI, 3Dlabs).
Blender - oficjalny przewodnik do gier - Roosendaal Ton, Wartmann Carsten
No comments:
Post a Comment